DEUS EX MACHINA BIJ BARETTA

Wederom een Australisch label, wat stormenderhand de t-shirtmarkt aan het veroveren is. Na het onvoorstelbare succes van Death by Zero, komt nu ook DEUS Ex Machina als klapperrrrr van de week de verkoopcharts binnen. Natuurlijk geholpen door Johnny de Mol, die als een wandelende DEUS-reclamezuil in al zijn programma’s verschijnt. Je kan slechtere promotie treffen. 

DEUS ex Machina (de God van de machine) is een in 2006 door de oud-eigenaar van ubercool surflabel Mambo opgericht merk, wat zich eigenlijk alleen maar bezig houdt met de dingen die de mensen achter het label zelf leuk vinden. Surfen, motoren, mooie vrouwen, motor rijden, biertjes drinken en het leven vieren. Nu snappen we ook de link met Johnny. Zonder enige pretenties of overbodige poespas timmert DEUS rustig aan de weg, en zien we het in de betere winkels van Nederland verschijnen. En dus ook bij Baretta Jeans. Hou DEUS in de gaten, is prima te rocken boven een mooie jeans. Bijvoorbeeld.

Advertenties